En el CEIP Ferrández Cruz, l’educació primària per a xiquets i xiquetes de 10 a 12 anys s’enfoca a oferir una educació integral, que els permeta desenvolupar habilitats cognitives, emocionals, socials i motores. Els programes educatius estan dissenyats perquè els estudiants puguen adquirir habilitats i coneixements de manera progressiva, a través de mètodes pedagògics que promouen la seua participació activa, el treball en equip i la resolució de problemes.

En aquesta etapa, els alumnes i alumnes comencen a desenvolupar el seu pensament abstracte, crític i creatiu, i se’ls brinda l’oportunitat d’explorar diverses àrees del coneixement, com les matemàtiques, la llengua, les ciències, la música, l’educació física i l’educació en valors. A més, es promou el desenvolupament d’habilitats socials i emocionals, amb l’objectiu de fomentar l’empatia, la solidaritat i la tolerància.

Un aspecte destacat en aquesta etapa del CEIP Ferrández Cruz és el projecte de robòtica, que busca acostar als estudiants al món de la tecnologia, la ciència i l’enginyeria. Els estudiants aprenen a dissenyar i programar robots, la qual cosa els permet desenvolupar habilitats en àrees com la resolució de problemes, la creativitat, la col·laboració i la comunicació.

Els docents del CEIP Ferrández Cruz compten amb una àmplia experiència i formació en el seu camp, la qual cosa els permet oferir una educació de qualitat als seus estudiants. A més, utilitzen recursos didàctics i tecnològics per a enriquir el seu ensenyament i fer-la més atractiva i participativa.

En aquesta etapa, també s’emfatitza en la preparació dels estudiants per a la seua transició a l’institut. Se’ls brinda orientació sobre com afrontar aquesta nova etapa i se’ls prepara adequadament per a les proves i exàmens d’ingrés. També es treballa en la consolidació d’habilitats i competències necessàries per a un adequat acompliment en l’institut.

Primaria de 10 a 12 años – CEIP LA CELADA