Notícies
- El Departament d’Informàtica visita l’IES Marcos ZaragozàDivendres passat, els nostres companys del Departament d’Informàtica van tindre l’oportunitat de visitar el … Read more
- Commemoració del 25N a l’IES el JustDes de la comissió d’igualtat i convivència s’han programat diverses activitats per tal de … Read more
- Carta del secretari autonòmic d’educació a les famíliesDes de la Secretaria Autonòmica d’Educació ens ha arribat el següent comunicat informant sobre … Read more
- Comunicació i suport a la comunitat després de la DANABenvolgudes famílies, companys, i alumnat, des de l’IES Jaume II el Just, esperem que … Read more
- L’IES Jaume II el Just participa a la Fira FP Dual d’Alzira.El passat 24 d’octubre, la Càmera de València organitzà a Alzira un esdeveniment anomenat … Read more
- Taller de Salut MentalEl pròxim dimarts 19 de novembre l’alumnat de 1r de batxillerat gaudirà d’un taller/activitat … Read more
- Reconeixement pel projecte Erasmus+ KA122SCHAvui ha estat un dia especial per a l’IES Jaume II el Just! La … Read more
- Jazz al JaumeEl proper dijous 7 de novembre, al nostre saló d´actes, acollirem un concert de … Read more
- Inici de curs 2024-25Hola de nou a tots, i benvinguts a aquest nou curs 2024-25. Esperem que … Read more
- Nova edició de la revista Som JustJa tenim una nova edició de la revista digital de l’insitut Som Just, amb … Read more
- L’IES Jaume II participa en la fase final del concurs ProgramaMe a MadridEl passat dimarts 16 d’abril, l’IES Jaume II el Just va participar en el … Read more
- Projectes 2024Aquesta setmana ha tingut lloc la defensa dels projectes de final de cicle per … Read more
- Xerrada d’Isabel Canet, guanyadora del Ciutat d’AlcoiEl pròxim dimarts 14 de maig la nostra companys Isabel Canet serà la protagonista … Read more
- Teatre: T’he atrapat, Caputxeta!El pròxim divendres 24 de maig tindrà lloc al centre una activitat molt especial. … Read more
- Taller Alanna: Talla amb la desigualtatEl passat dijous 2 de maig l’alumnat de 2n d’ESO i 1r de FPB va … Read more