BEQUES TRANSPORT 2023/24

ALUMNAT QUE VA OBTINDRE LA BECA TRANSPORT EL CURS PASSAT AL CENTRE

✓ Sí no hi ha canvi de dades, validar la sol·licitud a la web família (en cas de no funcionar la web família descarregar l’annex 1 i omplir-lo), imprimir-la i entregar-la junt a la fulla de matriculació.
✓ Si hi ha canvi de domicili, s’ha d’omplir l’annex 1 i portar-lo a l’IES amb certificat d’empadronament o contracte de lloguer del nou domicili i l’última factura de la llum o l’aigua.

ALUMNAT QUE SOL·LICITA LA BECA TRANSPORT DEL CENTRE PER PRIMERA VEGADA

S’ha d’omplir l’annex 1 (MARCAR LA CASELLA TRANSPORT COL·LECTIU) i portar-lo a l’IES el dia de la matrícula amb la següent documentació:
✓ DNI de la/les persona/es sol·licitant/s (pare, mare i/o tutor legal).
✓ Un rebut de l’aigua o de la llum de qualsevol dels últims quatre mesos.
✓ Certificat d’empadronament o contracte de lloguer
En cas de separació o divorci dels progenitors, s’ha d’explicar quan agafarà el bus.

Por qüestió de normativa, tot l’alumnat d’ESO i FPB té dret preferencial si demana la beca transport en juliol. Les places que sobren son sortejades entre l’alumnat de batxillerat i cicles fins omplir l’autobús. A principi de setembre es ficarà el llistat provisional amb l’alumnat de dret preferencial i el divendres abans de començar les classes el definitiu amb tot l’alumnat.
L’alumnat que entregue la documentació desprès del 31 de juliol passa a ser alumne reserva.

Aquest curs l’horari serà:

• Anada: De dilluns a divendres a les 7.20h
  • Tornada: Dilluns, dimarts i dijous a les 15.10h, dimecres i divendres a 14.15h

Si voleu demanar l’ajuda individual, passeu per l’IES i demaneu parlar amb el secretari.