Identitat digital per a l’alumnat

L’IES Vila-roja ha sigut escollit per fer el pilotatge del macroprojecte “Centre Digital Col·laboratiu” de la Conselleria d’Educació.

Aquest projecte consisteix en la creació d’un compte de correu electrònic corporatiu per a l’alumnat amb el format @alu.edu.gva.es, anomenat Identitat Digital, el qual ofereix:

• Protecció de dades de l’alumnat. Cumpleix amb la normativa europea de protecció de dades.
  • Millorar la comunicació per email amb tota comunitat educativa.
  • Utilitzar les eines MSOffice365 per crear documentació, videoconferències i col·laboració entre els membres de la comunitat educativa.
  • Millorar la capacitat d’emmagatzematge: 1TB al OneDrive i 50GB al correu electrònic.
  • Integritat amb altres plataformes de Conselleria com Aules, PortalEdu, Lliurex, etc.
  • El tindran disponible al llarg de la seua escolarització.

L’alumnat de l’IES Vila-roja ja té activada aquesta Identitat Digital. Per accedir a les credencials, podeu consultar el següent tutorial:

Tutorial identitat digital.