LLIBRES DE TEXT

LLIBRES DE TEXT per al curs 2023-24

XARXA LLIBRES

El nostre centre de 1r a 6é esta adscrit al programa Xarxa Llibres.

El programa Xarxa Llibres de la Conselleria d'Educació té com a objectiu avançar, com a finalitat última, cap a la plena gratuïtat de l'educació i fomentar els valors de la solidaritat i la coresponsabilitat entre els membres que conformen la comunitat escolar, en el sentit més ampli; incentivar l'ús sostenible dels llibres de text i el material curricular i fomentar l'autonomia pedagògica i de gestió dels centres.

Els alumnes de 3r a 6é de primària que s’han adherit a la XARXA LLIBRES de conselleria, participaran d’esta iniciativa acceptant les condicions i normes d’ús.

Aquesta iniciativa permet als alumnes de 3r a 6é utilitzar els llibres de text que són propietat del centre. Convé recordar que alguns llibres han estat utilitzats varies vegades i per tant hi ha que ser comprensius amb l’estat dels mateixos.

NORMES D’ÚS DELS LLIBRES DE TEXT

1.- Els llibres seran tots folrrats a casa amb fundes transparents noves amb el nom de l'alumne en una etiqueta.

2.- Els llibres no han de ser subratllats.

3.- Les activitats es traslladaran al quadern d'exercicis i no es podran resoldre al llibre de text, malgrat existir espais per a la seua resolució.

4.- Es considera en mal ús o deteriorament del llibre:

-Realitzar els exercicis en les propostes d'activitats.

-Escriure paraules o missatges en qualsevol format.

-Doblegar les fulles per marcar temes.

-Embrutar les pàgines amb qualsevol producte.

-Trencar, arrugar o banyar qualsevol fulla del llibre.

-Lliurar els lots incomplets.

- Portar llibres sense funda.

5.- El deteriorament del llibre, el seu mal ús o la pèrdua del mateix durant el curs escolar, suposarà la reposició d'aquest per part de la família.

En cas de existir qualsevol dubte, serà la Comissió qui el resolga.