Informació i normes del menjador

L’alumnat que vulga fer ús del menjador escolar, tant els que comencen en setembre com els que comencen en octubre, haurà de comunicar-ho a la secretaria del centre abans del 6 de setembre, emplenant el següent qüestionàri. Els alumnes que el passat curs NO es quedaven al menjador ha de presentar també el full d'inscripció emplenat en la secretària del centre o enviant-lo per correu electrònic a l’adreça 46006136@edu.gva.es 

 

INFORMACIÓ MENJADOR 

PAGAMENT

Vos recordem que el pagament del menjador es realitzarà per domiciliació bancària el dia 10 de cada mes. 

PAGAMENT BECATS

És obligatòria l’assistència de dilluns a divendres dels alumnes becaris.

Tots els becaris han de pagar fins a  4.25€ per dia.

Aquesta diferència serà cobrada el 10 de cada mes.

PAGAMENT

 NO BECATS

Es cobrarà a mes vençut pels dies que ha fet ús del menjador. 

HORARI DE RECOLLIDA

- de 14:55 fins 15:00 als mesos de setembre i juny

- de 15:25 fins a 15:30 d'octubre a maig

PORTES DE RECOLLIDA

-infantil: porta de l’avinguda d’Albaida. 

-primària: porta principal de Jose Iranzo.  

MATERIAL

Cada alumne ha de dur una bossa d’endreç amb rapall i pasta de dents, pinta i colonia. 

ABSÈNCIES

S’ha d’avisar abans de les 9:30 del matí a la recepció del centre, enviar mail a 46006136@edu.gva.es o cridar al 962919335

DIES SOLTS

Avisar amb almenys 1 dia d'antelació  a la recepció del centre, enviar mail a 46006136@edu.gva.es o cridar al 962919335