PATRULLA NATURA

Hui l’alumnat de 5 anys ha començat el projecte “Cuidem el nostre entorn” i ha tingut una meravella de sorpresa!! Tenen una missió important, ser del club de la patrulla Natura. Per aconseguir-ho durant este trimestre realitzaran activitats on els valors de respecte i cura a l’entorn són molt importants. Es fan fadrins i fadrines, i cada dia són més conscients i responsables.
Ara sí que sí! Patrulla Natura!!

HORT ESCOLAR

Ja tenim una nova plantació! Ara a esperar al fet que apareguen les noves hortilitzes ben fresquetes i ecològiques!

23 d’abril: DIA DEL LLIBRE

Aquesta setmana estem celebrant “El dia del llibre” destacant la figura de Vicent Andrés i Estellés, en el centenari del seu naixement. Entre tot l’alumnat hem creat un panell de “sorpreses lectores” on hem deixat volar la nostra imaginació. Després padrins i fillols hem anat a descobrir quines històries estaven allí amagades. Ha sigut una activitat molt divertida!
A més, hem realitzat moltes activitats a nivell d’aula on la lectura ha sigut el fil conductor.

LLEGIR ÉS SOMIAR AMB ELS ULLS OBERTS.

Apadrinament lector 1r i 3r de primària

Hui hem treballat el dia del llibre amb una activitat plena de creativitat. Els padrins i fillols han elegit lectures- sorpreses de diferents companys i companyes, que estaven amagades dins de pergamins amb molt de colorit.
Per altra banda, han estat creant la història de Sant Jordi on han imaginat el seu propi final.

SETMANA PEDAGÒGICA

Dimecres 17 d’abril, dins de la setmana pedagògica d’Ontinyent, la nostra escola va participar a la mostra de projectes d’innovació amb el Curs Olímpic 23-24. Aquest va ser explicat pel nostre alumnat de sisé, a l’aula Magna de la Universitat, plena de gom a gom. Va ser un plaer acompanyar-los en aquesta experiència. Va ser una vesprada plena d’aprenentatges i d’emocions. Enhorabona!

DIA DE L’ESPORT

El 26 de març vam celebrar i gaudir del ja tradicional “Dia de l’esport”. Tant l’alumnat com les i els mestres vàrem disfrutar d’un esmorzar saludable amb fruita variada, una cursa popular a l’escola i jocs i activitats esportives. Ací vos deixem un vídeo resum d’aquest dia tan especial i “saludable”!

Ens visiten dos jugadors del Ontinyent 1931CF

Hui hem rebut al centre dos jugadors de l'Ontinyent 1931CF, Víctor Revert i Miguel Richart. L'alumnat els ha pogut fer moltes preguntes al voltant del fútbol, l'entrenament i l'alimentació. Després han gaudit d'una estona de joc disparant balons a la porteria i marcant molts gols. Ha sigut un matí fantàstic! Moltes gràcies per la vostra visita!

WhatsApp Image 2024-03-21 at 18.50.07
WhatsApp Image 2024-03-21 at 18.50.07 (3)
WhatsApp Image 2024-03-21 at 18.50.07 (2)
WhatsApp Image 2024-03-21 at 18.50.07 (1)
WhatsApp Image 2024-03-21 at 18.50.07 (4)
WhatsApp Image 2024-03-21 at 18.47.56

HORT ESCOLAR

Hui hem anat les classes de 3r a fer una visita a l’hort escolar. Hem comprovat que les llavoretes que varem plantar a principi de curs estan donant el seu fruit. S’enduem a casa uns quants ràvens i algun  bròquil per a decorar la nostra amanida!

índex
Hort

PREMIS RENDIMENT ACADÈMIC

WhatsApp Image 2024-03-08 at 14.10.50

Auditori de Torrent (28/02/2024)
Acte de lliurament dels premis extraordinaris al rendiment acadèmic de l'alumnat de'educació primària corresponent a la convocatòria de l'any acadèmic 2021- 2022.
Alumnes del CEIP Vicente Gironés Mora que han obtingut premi:
- Júlia Ferre Conca
- Martina Mora Galiana