Orientadora

• Dilluns: 9:00-14:00/15:00-17:00
  • Dimecres: 9:00-14:30/15:30-18:00
  • Divendres: 9:00-11:00

Atenció a les famílies: les mares i els pares de l'alumnat poden concertar cita amb la psicòloga del centre.

Telèfon: 607246547

Correu:  vgpsicologagabinetmunicipal@gmail.com

Servei de l'Ajuntament d'Ontinyent (17 hores setmanals)

Funcions/Tasques:

1. Proposar i realitzar accions de prevenció en el medi escolar. aquesta funció preventiva està dirigida especialment a potenciar la coordinació del professorat, tan respecte a metodologia i didàctica que possibiliten i afavoreixquen les adequacions curriculars, com a la continuïtat i congruència dels continguts al llarg dels diversos nivells i etapes.
  2. La detecció precoç de les NEE. La detecció la realitza, inicialment, qualsevol mestre/a de l'equipeducatiu del grup classe. l’actuació de l'orientadora es centra en assessorar l'equip, en l’establiment de criteris d’observació, proporcionar les tècniques de registre adients i altres mesures educatives que afavorisquen la inclusió dels nivells II i III.
  3. L’avaluació sociopsicopedagògica i la intervenció de l’alumnat amb NEE
  4. Assessorar i col.laborar en les acis i determinar les respostes educatives més adients per a tot l'alumnat, especialment, l’alumnat amb NEE.
  5. L’orientació escolar i l’assessorament vocacional de l’alumnat les activitats s’encaminaran, d’una banda, a aconseguir un major coneixement de l’alumne i, d’una altra, ajudar-lo a la transició en altres àmbits.
  6. L’assessorament i el suport tècnic al professorat en matèria sociopsicopedagògica
  7. L’assessorament i suport tècnic als centres en matèria sociopsicopedagògica
  8. L’assessorament i l’orientació a les families