Revista escolar

REVISTA CURS 2021-22

Ja tenim ací la nostra revista! Cada dia més satisfetes i satisfets del tot allò que fem a l'escola. Esperem que gaudiu molt i que vos agrade.

Salutacions!!

*Per a visualitzar-lo a dispositius Apple i Androi cal fer click en "Continue to Publication". I utilitzar els dos dits per a passar de pàgina.

REVISTA CURS 2020-21

Vos presentem la revista d'aquest curs. Ha sigut elaborada entre tots els i les alumnes de la nostra escola.

Esperem que vos agrade molt!

REVISTA CURS 2019-20

Estimades famílies, el claustre de mestres i l'alumnat volem compartir amb vosaltres la revista de l'escola. Des de principi de curs teníem previst publicar la revista durant aquestos dies, aquesta situació actual no ens ha impedit poder continuar la revista des de la distància i hem aconseguit acabar-la amb l'ajuda de tots, alumnes i mestres.

Esperem que us agrade i pugueu compartir-la amb tota la vostra família.

Gràcies per la seua atenció

REVISTA CURS 2018-19

Estimades famílies, aquest curs dins de les activitats programades al projecte "El plaer d'un conte" s'ha elaborat el primer exemplar de la revista de l'escola. La revista ha estat confeccionada per tot infantil i primària. Us passem l'enllaç per poder visualitzar-la amb les vostres filles i/o fills.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.