Informació i normes del menjador

L’alumnat que vulga fer ús del menjador escolar, tant els que comencen en setembre com els que comencen en octubre, haurà de comunicar-ho a la secretaria del centre abans del 6 de setembre, emplenant el següent qüestionàri. Els alumnes que el passat curs NO es quedaven al menjador ha de presentar també el full d'inscripció emplenat en la secretària del centre o enviant-lo per correu electrònic a l’adreça 46006136@edu.gva.es 

 

INFORMACIÓ MENJADOR 

PAGAMENT

Vos recordem que el pagament del menjador es realitzarà per domiciliació bancària el dia 10 de cada mes. 

PAGAMENT BECATS

És obligatòria l’assistència de dilluns a divendres dels alumnes becaris.

Tots els becaris han de pagar fins a  4.25€ per dia.

Aquesta diferència serà cobrada el 10 de cada mes.

PAGAMENT

 NO BECATS

Es cobrarà a mes vençut pels dies que ha fet ús del menjador. 

HORARI DE RECOLLIDA

- de 14:55 fins 15:00 als mesos de setembre i juny

- de 15:25 fins a 15:30 d'octubre a maig

PORTES DE RECOLLIDA

-infantil: porta de l’avinguda d’Albaida. 

-primària: porta principal de Jose Iranzo.  

MATERIAL

Cada alumne ha de dur una bossa d’endreç amb rapall i pasta de dents, pinta i colonia. 

ABSÈNCIES

S’ha d’avisar abans de les 9:30 del matí a la recepció del centre, enviar mail a 46006136@edu.gva.es o cridar al 962919335

DIES SOLTS

Avisar amb almenys 1 dia d'antelació  a la recepció del centre, enviar mail a 46006136@edu.gva.es o cridar al 962919335

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies