L’alumnat que vulga fer ús del menjador escolar, tant els que comencen en setembre com els que comencen en octubre, haurà de comunicar-ho a la secretaria del centre abans del 6 de setembre, emplenant el següent qüestionàri. Els alumnes que el passat curs NO es quedaven al menjador ha de presentar també el full d'inscripció emplenat en la secretària del centre o enviant-lo per correu electrònic a l’adreça 46006136@edu.gva.es
INFORMACIÓ MENJADOR |
|
PAGAMENT |
Vos recordem que el pagament del menjador es realitzarà per domiciliació bancària el dia 10 de cada mes. |
PAGAMENT BECATS |
És obligatòria l’assistència de dilluns a divendres dels alumnes becaris.
Tots els becaris han de pagar fins a 4.25€ per dia. Aquesta diferència serà cobrada el 10 de cada mes. |
PAGAMENT NO BECATS |
Es cobrarà a mes vençut pels dies que ha fet ús del menjador. |
HORARI DE RECOLLIDA |
- de 14:55 fins 15:00 als mesos de setembre i juny
- de 15:25 fins a 15:30 d'octubre a maig |
PORTES DE RECOLLIDA |
-infantil: porta de l’avinguda d’Albaida.
-primària: porta principal de Jose Iranzo. |
MATERIAL |
Cada alumne ha de dur una bossa d’endreç amb rapall i pasta de dents, pinta i colonia. |
ABSÈNCIES |
S’ha d’avisar abans de les 9:30 del matí a la recepció del centre, enviar mail a 46006136@edu.gva.es o cridar al 962919335 |
DIES SOLTS |
Avisar amb almenys 1 dia d'antelació a la recepció del centre, enviar mail a 46006136@edu.gva.es o cridar al 962919335 |