LE PETIT MUSÉE

I aquesta última quinzena de curs, el cicle d’infantil hem volgut posar la nostra essència en el projecte que ha format part del curs escolar 23-24, les Olimpiades. L’última proposta dedicada a la ciutat que acollirà enguany aquest esdeveniment tan important, Paris.
El nostre vestíbul s’ha convertit en “Le petit musée” amb moda parisenca, la representació en llenç de l’emblemàtica Torre Eiffel (la màgia de la llum), escultures originals, la Gioconda de Leonardo Da Vinci des de la mirada dels infants i autorretrats que ens confirmen el nivell artístic i creatiu del nostre alumnat.
Fins el proper curs.
Cicle d’infantil CEIP Vicente Gironés Mora. Juny 2024.

FELICITATS JA ESTEU GRADUATS!

Ja ha arribat el final d’una etapa d’aprenentatges, on haveu crescut i compartit un munt d’experiències. Gràcies pels vostres somriures, les abraçades, les paraules boniques i per ensenyar-nos el món a través dels vostres ulls.
Ací vos deixem unes imatges d’estos dies tan bonics que sabem que ho recordareu sempre.

Eixida 1r cicle

1r i 2n de primària hem acabat el curs i hem iniciat l’estiu de la millor manera possible: amb una excursió a l’escola Ohana de Daimús.
L’alumnat ha gaudit d’un fantàstic dia de platja, fent activitats nautiques amb ajuda dels monitors, una temperatura ideal i gaudint d’un dia de convivència amb amics i amigues.
Desitjar a totes les famílies un bon estiu i bones vacances! Ens tornem a vore el 9 de Setembre!!

Visita a la depuradora

Ahir dilluns 17 de juny, l’alumnat de cinqué visitarem la depuradora. Un lloc desconegut per a nosaltres i que té un gran valor per a la regeneració de l’aigua i la cura del medi ambient. Ens explicarem com funcionava, mitjançant un video i després amb els la companyia de Maria Eugenia i Sergio ens portaren a vore les instal.lacions i comprovar com tracten les aigües residuals.

Premis extraordinaris

Auditori de Torrent (12/06/2024)
Acte de lliurament dels premis extraordinaris al rendiment acadèmic de l’alumnat de’educació primària corresponent a la convocatòria de l’any acadèmic 2022- 2023
Alumnes del CEIP Vicente Gironés Mora que han obtingut premi:

• Laia Francés Cambra
  • Julia Galiana Soriano
  • Neus Pla Borja
    Enhorabona a les premiades!

Trobada escoles en valencià

Dissabte 15 de juny, XXXVI Trobada d’escoles en valencià de la Vall d’Albaida al poble d’Otos. Una jornada de convivència, germanor i reivindicació en defensa de l’escola pública, en valencià i donant la importància que es mereix a les escoles rurals, en perill, cada vegada més, de tancament per la despoblació.
Va ser un bonic matí on la nostra escola oferia un photocall del Curs Olímpic treballat i confeccionat per l’alumnat.
Vam acabar la jornada amb una alegria extra ja que vam ser guanyadors dels ordinadors que es sortejaven a la rifa.
Fins la propera Trobada!

Taller d’animació i expressió corporal

De la mà de l’empresa EDUCIONA, el passat divendres 7 de juny vam tindre el plaer de gaudir d’un taller d’animació i expressió corporal a càrrec de Lorena Candela i els seus companys.
Totes i tots, grans i menuts, hem pogut expressar amb el nostre cos i gaudir de les històries de diferents personatges.
Aquests tallers són un espai d’apropament per a que l’alumnat desenvolupe les seues emocions i s’expresse des d’un lloc lliure amb el cos i el llenguatge. Aquest tipus d’activitats afavoreixen situacions on desinhibir-se física i emocionalment.
Els tallers han estat variats depenent de les diferents edats del nostre alumnat i tots i totes hem ballat, hem cantat, hem escenificat i hem gaudit moltíssim!

“𝑬𝒍 cos és l’Art que porta a la paraula.” – 𝑳. 𝑪. ART CORPORE, Alicante

PROJECTE EGEVASA

Hui l alumnat de 5é ha exposat el treball que han fet durant el curs sobre l’aigua. Ha assistit personal d’egevasa, el president de la companyia i representants de l ajuntament encapçalats per la regidora de medi ambient. Els i les alumnes han pogut aprendre com d’important és l’estalvi de l’aigua i el treball en equip per consciènciar d’un ús responsable. També ens han convidat a una visita a la depuradora per continuar aprenent moltes més coses.

AdLibitum

Hui hem tingut la sort de rebre la visita de l’escola de música Ad Libitum.
Malgrat fer molta calor, Pedro ens han mostrat que divertida pot ser la música.
Hem falsejat la veu en aguda i greu, hem jugat en campanes, hem vist instruments poc coneguts, hem jugat amb la plataforma i-music, hem cantat cançons i fet ritmes amb les mans…
Ens ha encantat l’experiència! I a més a més ens han convidat a anar al concert de Damaris Gelabert el dia 25!
Un inici de matí molt ben aprofitat!

I els més menuts i menudes de l’escola hem gaudit amb Juanma, escoltant instruments i endevinar-los sense mirar, descobrint instruments que no sabíem com fer-los sonar (però que ara ja sabem), escoltant un conte musical i jugant a ballar i cantar… en definitiva, una experiència preciosa i com diem a la nostra escola, “ la música forma part de la vida cultural, social i individual dels pobles; una forma d’expressió, un art i una ciència”.

Ruta turística per París

Dins del nostre projecte del Curs Olímpic podem fer una visita guiada als museus parisins, que han elaborat amb tant de gust l’alumnat de 3r i 4t de primària .
Com no, enguany anirem de viatge a París, per la qual cosa no podrem deixar de visitar els seus llocs tan emblemàtics.