Taller d’animació i expressió corporal

De la mà de l’empresa EDUCIONA, el passat divendres 7 de juny vam tindre el plaer de gaudir d’un taller d’animació i expressió corporal a càrrec de Lorena Candela i els seus companys.
Totes i tots, grans i menuts, hem pogut expressar amb el nostre cos i gaudir de les històries de diferents personatges.
Aquests tallers són un espai d’apropament per a que l’alumnat desenvolupe les seues emocions i s’expresse des d’un lloc lliure amb el cos i el llenguatge. Aquest tipus d’activitats afavoreixen situacions on desinhibir-se física i emocionalment.
Els tallers han estat variats depenent de les diferents edats del nostre alumnat i tots i totes hem ballat, hem cantat, hem escenificat i hem gaudit moltíssim!

“𝑬𝒍 cos és l’Art que porta a la paraula.” – 𝑳. 𝑪. ART CORPORE, Alicante