Intercanvi a PRAGA

Un grup d’alumnes de l’IES Borriol ha realitzat durant aquest curs un intercanvi amb alumnat del IT Gymnazium de Praga. L’objectiu era practicar l’anglés i conèixer la cultura i les costums de la República Txeca, convivint amb els alumnes i les seues famílies.

Allí van poder visitar els principals monuments de la ciutat, com la Torre Astronòmica, el Castell o la Plaça de la Ciutat Vella; i també el camp de concentració de Terezín i el Castell de Karlstejn. A més a més, van veure com era el funcionament del seu institut i van poder participar en diverses activitats: classes, jocs esportius i una nit de convivència.

Unes setmanes després van rebre la visita dels alumnes txecs a Borriol, des d’on van poder visitar València, Peníscola, el Grau de Castelló i els voltants de Borriol, a més de participar en les activitats que havien organitzat diversos grups del nostre centre: “cata” de menjars tradicionals, exposició de ressenyes de pel·lícules espanyoles i de fullets informatius de les principals ciutats del país, així com activitats esportives i de conversa entre els alumnes dels dos països.

En definitiva, ha sigut una experiència molt positiva, tant per a l’alumnat com per a les seues famílies.