Admissió Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària, curs 2024-2025
Sol·licituds del 30 de maig a 06 de juny de 2024
En el cas dels centres d'educació especial la sol·licitud d'admissió es realitzarà de manera presencial en el centre educatiu en el que l'alumne/a està matriculat/da en el present curs i en el CEE en el cas de l'alumnat que inicia l'escolarització
El Consell Escolar del centre ha establit com a circumstància específica tindre domicili laboral o familiar en els districtes municipals en els quals circulen les rutes d'autobús del centre. (Poblats de l'Oest (Ciutat Vella,
L'Olivereta, Benicalap, Campanar, Saïdia, Extramurs,
Patraix, Jesús)
Admissió PFQB curs 2024-2025
Sol·licituds del 4 al 10 de juliol de 2024
La sol·licitud d'admissió es realitzarà de manera telemàtica
PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
El centre té com a principal objectiu el potenciar al màxim el desenvolupament de l'autonomia i comunicació dels nostres alumnes per a afavorir una major qualitat de vida personal i una millor qualitat en relació amb l'entorn. Per a possibilitar este objectiu, el centre té la intenció de potenciar la formació dels professionals en la seua labor educativa, obrir canals de comunicació entre els mateixos i amb les famílies realitzant una pràctica educativa que prioritze aprenentatges funcionals que possibiliten la normalització i integració social dels nostres alumnes i alumnes. Pel que els principis orientadors de la nostra acció educativa són els següents:
- Adquisició de destreses que faciliten el passe a la vida professional desenvolupant un ensenyament personalitzat amb orientació als alumnes i les seues famílies.
- Importància de l'acció tutorial entesa com l'instrument on compartir el procés d'ensenyament-aprenentatge trobant en la resposta dels alumnes/as el feedback que modifique les pautes d'actuació de tots els professionals.
- Fomente la participació de tots els membres de la Comunitat Educativa.
- Desenvolupar els canals perceptius dels nostres alumnes/as mitjançant diferents tècniques i programes específics d'estimulació i Sistemes alternatius de comunicació.
- Participació dels alumnes /as en activitats complementàries i esportives promogudes pel propi centre i per altres entitats dependents de l'Administració.
- Desenvolupament de la personalitat de l'alumnat en funció de les seues possibilitats buscant la seua autonomia i independència
- Afavorir la comprensió del medi natural i social, amb l'objectiu d'aconseguir la integració en la societat i una participació activa en el laboral
- Formar en el respecte als drets i llibertats així com en els principis de pau, cooperació i solidaritat i respecte per la multiculturalitat.
- Desenvolupar les capacitats i la formació en coneixements, hàbits i actituds en funció de les seues possibilitats mitjançant aprenentatges funcionals.