Menjador

MENJADOR ESCOLAR

El centre compta amb cuina pròpia. Cada curs escolar a través del Consell Escolar es tria a l'empresa que gestiona el servei.

L'encarregada de menjador per al curs 2023-2024 és Mª del Puig Nievas.

La comissió de menjador escolar, derivada del Consell Escolar, supervisa el funcionament d'aquest servei. Pel que davant qualsevol circumstància que haja de ser tractada per aquesta comissió, s'ha de traslladar a la direcció del centre, per a la seua adequada gestió.

Els llistats d'assistència de l'alumnat per al servei de menjador es revisen de 09:30 a 10:30, d'octubre a maig i de 9 a 10 al juny i setembre.

Pel que per a una adequada organització del servei, es prega a les famílies dels alumnes/as que vagen fer ús del menjador escolar però que arriben més tard de les 10:30 o 10 h, respectivament, avisen a primera hora del matí a través del telèfon, o bé si ho poden, ho facen a través de l'agenda escolar, el dia anterior.