Horaris

bus-red-icon

Ruta 8

Normes de funcionament

Com a centre d'Educació Especial  disposem d'un servei de Transport Escolar gratuït gestionat per la Generalitat Valenciana.

Amb la finalitat de portar el seguiment del funcionament d'aquest servei qualsevol problema que pot sorgir, ha de comunicar-se per escrit a la Direcció del centre per al seu estudi en la Comissió de transport.

Normes generals

normas

1.Si l'alumne/a no farà ús del transport escolar a la vesprada, els pares/mares/tutors hauran d'avisar al centre.

2.No s'admetran canvis de parada ni efectuar parades no contemplades en la ruta sense l'aprovació de la Direcció del Centre

3. La ruta utilitzada pels alumnes/as serà la mateixa per a l'anada com per a la volta, excepte casos especials, que després d'estudi de la Direcció ha de ser autoritzada per Inspecció Educativa.

4. Diàriament, tant en el viatge d'anada com en el de tornada, s'elaborarà un registre de passatgers.

5. En cada autobús hi haurà a més del conductor dos monitors/as.

6. Només podran utilitzar aquest servei els alumnes/as matriculats en el Centre.

7. Els pares/mares/tutors legals o acompanyants dels alumnes/as hauran d'acudir a les parades amb antelació a l'hora de pas o recollida de l'autobús.

8. Perquè els alumnes/as puguen tornar solos a casa, els pares/mares/tutors emplenaran la corresponent sol·licitud.

9. Si quien recoge al niño/a no son las personas habituales, estas presentarán el documento acreditativo a las monitoras del autobús, previa autorización de los padres y/o tutores legales.

Funcions del monitor/a d'autobús.

gente.png
  • Col·laborar i ajudar els alumnes/as a pujar i baixar de l'autobús escolar, romanent una monitora a dalt i una altra a baix del vehicle.
  • Assegurar-se que cada alumne/a estiga degudament assegut i disposa del cinturó de seguretat.
  • Assegurar-se del correcte ancoratge de les cadires de rodes.

• Mantindre l'ordre durant el trajecte.
  • Atendre qualsevol incidència que ocórrega durant el trajecte.
  • Mantindre especial vigilància d'aquells alumnes/as que presenten majors dificultats. En aquests casos el monitor/a del servei de transport buscarà assessorament en els professionals del Centre sobre la intervenció amb aquests alumnes/as.
  • Fer el control diari (d'anada i volta) de passatgers/as.
  • Responsabilitzar-se de fer arribar als pares, mares i/o tutors legals i al Centre les notificacions que se li entreguen.
  • Comunicar a la Dirección cualquier incidencia durante el trayecto o en las paradas.