CEE Profesor Sebastián Burgos Sostenible

Projecte 50/50 Ajuntament de València

CEE Professor Sebastián Burgos Sostenible

Aquest curs el centre participa en el Projecte 50/50 d'Ajuntament de València. Estem compromesos/as en la cura de nostra planeta.

L'objectiu d'aquest projecte és reduir el consum energètic i d'aigua en el centre, a més de conscienciar a la nostra Comunitat Educativa en la importància d'un consum raonable de l'energia.

Curso 2022-2023

En el curs 2022-2023 vam establir mesures per a afavorir l'estalvi del consum energètic del centre. Les mesures a cost zero van implicar la participació de professionals i alumnat, aconseguint un estalvi considerable del consum de llum, gas i aigua.

En finalitzar el curs, i després d'analitzar els resultats obtinguts, l'Ajuntament de València ha dotat al centre amb un total 12.030,84 €

Esta subvenció s'invertirà en el curs  per a seguir 2023-2024 en el centre amb l'objectiu de continuar reduint el consum energètic i en conseqüència afavorir la cura del planeta

Curso 2023-2024

En este curs la subvenció obtinguda de 12.030,84 € es destinarà a:

• El canvi de la lluminària del centre a llums tipus LED, de baix consum
  • Instal·lació de sensors de moviment en els banys del centre.

A més continuarem treballant a continuar duent a terme mesures d'estalvi a cost zero, així com la conscienciació de la comunitat educativa en l'estalvi energètic i de fer del centre un lloc sostenible.

Deixa la teua emprenta

El nostre alumnat organitzats com els "Eco Detectius", s'encarreguen de conscienciar a els/les professionals i a la resta de companys/as

Aquest és el seu segell d'identitat

Amb l'ajuda dels nostres/as Eco-detectius,  recordem a tots/as la importància de seguir les rutines d'estalvi