PROJECTE COL·LABORATIU AMB L’IES HENRI MATISSE.

La setmana passada, les mestres de l’Aula Oberta i part de l’alumnat d’aquesta classe i del PFQB de Restauració i Bar, vam anar a l’Institut Henri Matisse de Paterna. Coneguerem i passarem el dia amb l’alumnat i professionals del Grau Superior de So per a Audiovisuals i Espectacles d’aquest centre, que estan col·laborant, en la nostra obra de teatre, amb els aspectes audiovisuals.

Ens han ajudat a triar alguns dels temes musicals que apareixeran en algunes escenes, estan muntant alguna projecció que els hem demanat i han realitzat les gravacions de les veus que apareixeran a l’obra.

Estem molt agraïdes i agraïts amb l’acollida que vam rebre, amb les facilitats que ens van proporcionar i amb l’atenció que ens van prestar. Vam estar als seus estudis de gravació… i vam viure una experiència única! Fou molt emocionant treballar junts i superar un repte com aquest que ens acosta, més encara, al món de l’espectacle. Gràcies a tot l’equip per fer-ho possible!