OBERTURA DEL “SLOW BAR”.

L’alumnat del PFQB de Restauració i Bar…ha començat la setmana amb l’obertura del Slow Bar! Des de hui (exceptuant els dijous), faran servei de cafeteria per a portar, per als i les professionals del nostre col·le. Durant l’hora del pati, es podrà acudir a prendre una café, un te o una infusió feta amb molta delicadesa i amb molt d’amor. A més, ens han sorprés amb un bo de fidelització que aniran marcant cada vegada que ens comprem una consumició. Vos recordem que, tal com ens evoca el nom del bar de la nostra escola (Slow), aquest servei es fa des de la calma i la tranquil·litat. Enhorabona equip, perquè els vostres cafés ens han sentat d’allò més bé!