El CEIP Sanchis Guarner participa en les jornades formatives de les Trobades 2023

El CEIP Sanchis Guarner va estar en la Seu Universitària de Benissa compartint experiències amb mestres, directors i directores en les jornades formatives «Escola en valencià: una Escola en construcció», emmarcades dins de la programació de les Trobades 2023.

En concret, el director va fer una exposició acurada del Projecte d'Investigació i Innovació Educativa #Stop Ciberbullying: bon ús de les TIC i Internet i sobre com poder dur-lo a terme en altres centres educatius, per a poder erradicar la problemàtica que suposa el ciberassetjament i la importància que l'alumnat conega els principals riscos i perills d'internet i les xarxes socials i poder fer un bon ús de les tecnologies.

Van estar presents el Dr. Miquel Casas, qui va presentar un estudi sobre el fracàs escolar i com establir mecanismes per afrontar-lo i Carme Agulló, qui va fer un repàs molt interessant i exhaustiu sobre la vida de l'escriptora Carme Miquel.

programa cappev