Hui, 4 de febrer, ha tingut lloc l’acte d’entrega de premis extraordinaris en l’Auditori de la Diputació d’Alacant. A través d’aquests premis es reconeix l’excel·lència acadèmica a l’alumnat d’Educació Primària i Secundària. En total, s’ha premiat 1.821 alumnes de Primària i 1.199 de Secundària.
Del total d’alumnat premiat de Primària, 658 pertanyen a la província d’Alacant, 201 a la de Castelló i 962 a la de València.
En l’acte, organitzat per la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, William Danci Taran, Noa Femenia Gilabert i Unai Forqués Fermín han rebut un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic expedit per la Conselleria, i constarà en el seu historial i expedient acadèmic. Per mitjà d’aquests premis es pretén reconéixer l’esforç i la superació.
Enhorabona!



