L’alumnat del CEIP Sanchis Guarner d’Ondara gaudeix del concert de Dàmaris Gelabert a la plaça de bous.

Hui dijous 25 de març, els alumnes i les alumnes del CEIP Sanchis Guarner,han pogut gaudir d’una opció lúdica educativa a l’aire lliure amb Dàmaris Gelabert a la Plaça de Bous d’Ondara. Dàmaris Gelabert és una coneguda compositora i cantant de tot mena de cançons infantil.

Aquest concert s’ha realitzat en horari lectiu i a porta tancada, amb totes les mesures de prevenció. En una primera sessió per a l’alumnat de l’Escoleta Infantil i Les Marjals, i en una segona, per a l’alumnat de Les Marjals i Sanchis Guarner.

En l’acte s’han seguit les mesures d’higiene i el corresponent protocol de la plaça de bous per a evitar la propagació del covid-19.