Visita de la Xarxa Valenciana d’Escoles Associades a la UNESCO

El passat dijous, 17 de febrer, l’escola va rebre la visita de la Xarxa Valenciana d’Escoles Associades a la UNESCO. El nostre col·legi està a l’espera del reconeixement oficial per la UNESCO com a escola associada, després d’una llarga candidatura de dos anys per formar-ne part.

Els principals objectius de la Xarxa són promoure els valors de l’educació de qualitat, desenvolupament sostenible, diàleg intercultural, enteniment internacional i cultura de pau.

En aquesta reunió de coordinació celebrada a Dénia, van participar l’IES Andreu Sempere, d’Alcoi, el CEIP Magraner de Tavernes, Col·legi Sagrado Corazón-Vedruna de València, Col·legi Rebollet d’Oliva, Col·legi Lope de Vega de Benidorm, IES La Canal de Petrer, CEIP Sant Vicent d’Alcoi, l’IES Biar i Escola Professional Xavier de València (aquesta última va participar online).

Durant la reunió es van tractar les novetats de la Xarxa a nivell autonòmic i estatal, així com un intercanvi d’aquelles experiències, realitzades a cada centre, relacionades amb els valors de la UNESCO.

Seguidament ens vam apropar per ser rebuts per l’alcalde de Dénia, En Vicent Grimalt, i conèixer de primera mà el funcionament i els projectes de l’Oficina UNESCO de Dénia, com a ciutat creativa de la gastronomia.