Raquel Tamarit visita el Pou de la Muntanya

La Consellera d’Educació de la Generalitat Valenciana, Na Raquel Tamarit, va visitar, el passat dimarts, 29 de novembre, la nostra escola. Ha estat una visita molt completa, on la Consellera s’ha mostrat molt propera amb alumnes i mestres. Durant la mateixa, ha pogut conèixer, de primera mà, l’estat de les obres del nou aulari d’Infantil i visitar algunes aules d’Educació Primària, acompanyada per l’equip directiu del centre, membres de l’AMPA, l’alcalde de Dénia i altres representants polítics.

Durant la visita a les obres d’Infantil, l’arquitecte responsable de l’obra, Juan Maria Boix, ha realitzat una explicació sobre l’estructura general de l’edifici, els detalls tècnics, l’aprofitament i eficiència energètica i les característiques dels diferents espais. La previsió de finalització de les obres és el mes de març de 2023, si no hi ha cap contratemps.

Per la seua banda, durant la visita a l’alumnat de Primària, Na Raquel Tamarit, acompanyada de l’alcalde de Dénia, En Vicent Grimalt, han pogut assistir a una percussió realitzada amb alumnat de 6è de Primària, a l’aula de Música. Així mateix, també han pogut visitar l’aula de 2n A, on els han explicat els seus treballs relacionats amb l’hort escolar, observació científica, haikus i llibre personal.

És la primera visita institucional de la Consellera a la Marina Alta, per la qual cosa, tota la comunitat educativa de l’escola li agraeix el gest d’haver-nos visitat en aquesta primera visita a Dénia.