Premis extraordinaris de Primària, 2020/21

La Conselleria d’Educació ha celebrat, el passat 15 de novembre, l’acte de lliurament de diplomes a l’alumnat distingit amb el Premi Extraordinari al Rendiment Acadèmic en Educació Primària, referents al curs 2020/21.

Del nostre centre, els alumnes distingits, que cursaven 6è de Primària durant el curs 20/21, han estat Sergio i Ruben. Els dos alumnes, acompanyats de les seues famílies, i de la nostra Cap d’Estudis, Isa Varela, van assistir a l’acte organitzat en el Palau Altea, compartint aquesta distinció amb altres alumnes de Dénia i de la resta de localitats de La Marina, així com d’altres comarques.

El premi extraordinari al rendiment, en Educació Primària, és una distinció que concedeix anualment la Conselleria d’Educació, i que rep aquell alumnat que ha destacat en les seues qualificacions al final de l’etapa de Primària.

Enhorabona a Sergio i Ruben pel seu esforç i per aquest reconeixement.