Lapbook cultural – Curs 2020/2021

PIIE 2020/2021

Per tercer any consecutiu estem duent a terme el projecte de recerca i innovació educativa “Capgirem el valencià: una nova metodologia a l’aula” amb uns resultats molt favorables.
Enguany, a causa de les mesures que tenim en compte pel COVID, hem organitzat el treball de la següent manera:
– Primer i segon: realitzen el lapbook cultural.
– De tercer a sisè: posen en marxa el periòdic “Els escolars”.
L’alumnat està gaudint amb les seves elaboracions alhora que practica la llengua valenciana. Està coneixent diferents tipologies textuals i aprofundint en les seves redaccions.
I encara que no podem comptar amb la presència d’experts per a aprofundir una mica més, utilitzem altres mitjans digitals per a esmenar aquest aspecte.
Esperem que us agradi les elaboracions que realitzen amb tot el seu afecte.