ERASMUS+ 18-20

Proyectos cofinanciados por el Programa Eramus+

El programa Erasmus suposa per a la nostra institució una finestra a Europa que ens permetrà aprendre de primera mà dels millors sistemes educatius europeus.

La Comissió Erasmus planteja 3 mobilitats de docents amb diferents perfils: infantil, primària, plàstica en anglès i anglès. El nostre objectiuno és un altre que inspirats pels nous corrents pedagògics, que tant èxit estan aconseguint en alguns països, puguem dur a terme un canvi estructural significatiu en la nostra escola que ens permeta millorar el nostre ensenyament i cobrir les necessitats del nostre centre.

Els objectius bàsics que pretenem abordar es poden resumir en:

• la millora de la competència lingüística en anglès del nostre alumnat, especialment les destreses orals.
  • coneixement i aplicació de les diferents maneres de gestionar de forma satisfactòria el centre escolar.
  • potenciació de la cultura europea del nostre alumnat preparant-los per a una possible mobilitat KA2.

En tornar de les mobilitats, els docents s’han compromès a formar a la resta del centre i a difondre l’experiència a tots els nivells. Entre les activitats que es duran a terme a la volta de les mobilitats destaquem tres d’elles que estan centrades en l’alumnat:

ROLE PLAY AT THE MUSEUM
En primària crearem vídeos expositius en anglès contextualitzats en diferents comerços (l’agència de viatges, el supermercat, etc.). Aprofitant els comerços recreats en els nostres museus, caracteritzarem als nostres alumnes i els gravarem representant aquests diàlegs. A continuació, pujarem els vídeos a la nostra web i a les xarxes socials.

LEARNING BY PLAYING
Es dedicarà un temps setmanal a la utilització de recursos com a jocs, cançons, embarbussaments i uns altres per a millorar la competència comunicativa en anglès.

ARTS AND CRAFTS
En l’àrea d’Educació Artística (plàstica), es va a desenvolupar un projecte eTwinning basat en artistes espanyols per a compartir-ho amb altres centres educatius europeus.  Utilitzant les metodologies observades en altres centres.

El resultat de l’impacte de les mobilitats en els docents serà l’adquisició de nous  enfocaments metodològics i de gestió. A més del desenvolupament de la consciència europea que generarà estar en dos països europeus diferents, també es coneixerà el sistema de treball en diverses etapes i especialitats educatives.

–> JOB SHADOWING A FINLANDIA

–> CURS ESTRUCTURAT AL REGNE UNIT