eTwinning

Dins del nostre projecte Erasmus "Accedint a Europa a través de l'anglès" hem desenvolupat el projecte eTwinning "Storytelling in kindergarten" conjuntament amb dues Escoles Infantils de Romania i una altra de Croàcia. Emmarcat en l'objectiu de desenvolupar les competències orals en llengua estrangera del nostre alumnat, hem après la història de "Baby bear, baby bear, what do you see?" per a després explicar-la a les famílies a casa.

Ha sigut un procés de molt escoltar, molt jugar, molt cantar, molt ballar… tot el necessari per a facilitar l'aprenentatge de la manera més natural possible. Podeu veure amb detall el procés en el següent enllaç:

Per al nostre alumnat ha sigut emocionant poder veure les fotos de companys de la seua edat d'altres països també aprenent la mateixa història que nosaltres. La guinda del pastís és el vídeo que us adjuntem on podreu veure com hem practicat en classe per a després completar la funció a casa.

eTwinning 1

eTwinning 2