Primer Cicle

El primer cicle ha gaudit molt aquest curs escolar. Hem encetat la primària a “tope”, amb activitats que ens han enriquit molt i ens han fet créixer fins a la Lluna i més enllà.

Ací vos deixem un recull de tot allò que ens ha deixat empremta durant tot el curs 23/24.  Hi ha una diversitat gran d’activitats realitzades en el l’aula, a la nostra escola, pel nostre poble, Dénia i per fora, en altres ciutats.

Hi ha activitats dutes a terme amb els nostres companys de l’aula, amb els companys de curs o de Cicle, amb persones de fora que ens han contat, mostrat, realitza …coses molt interessants. Totes ens han enriquit i volem donar les gràcies a les persones que han participat, per tot el que ens han aportat. No ni ha que oblidar que estan pensades per aconseguir objectius de cicle i complementen les nostres tasques diàries. I, per suposat, per a divertit-nos com a xiquets i xiquetes que som!