Material

A través del material socialitzat s’adquirix un compromís per a mantindre en bones condicions el material, la qual cosa imprimeix entre els més joves una consciència de respecte i responsabilitat en el seu ús.

Per part del centre, s’aconseguix educar des de l’exemple, sent els primers a custodiar amb afany les “ferramentes de treball”. El col·legi millora també la seua docència, perquè tot l’alumnat està totalment equipat, sense que s’aprecien desigualtats – un altre valor més per a les xiquetes i xiquets –, juntament amb una major fidelització entre pares i centre educatiu. Millores que escapen de l’àmbit econòmic, però que repercutixen en la qualitat de la docència.

MATERIAL PER ALUMNAT DE 1r DE PRIMÀRIA I ALUMNAT DE 2n QUE ES MATRICULA PER PRIMERA VEGADA AL CENTRE.

MATERIAL PER ALUMNAT DE 2n DE PRIMÀRIA QUE JA ESTAVA MATRICULAT AL CENTRE

MATERIAL PER ALUMNAT DE 3r DE PRIMÀRIA I ALUMNAT DE 4t QUE ES MATRICULA PER PRIMERA VEGADA AL CENTRE.

MATERIAL PER ALUMNAT DE 4t DE PRIMÀRIA QUE JA ESTAVA MATRICULAT AL CENTRE

MATERIAL PER ALUMNAT DE 5é I 6é DE PRIMÀRIA