El passat 23 d’abril vam rebre la visita de dos agents de la Guàrdia Civil que van fer una xarrada adreçada a l’alumnat de 1r de Batxillerat sobre aquest cos de seguretat pública. L’objectiu era donar-lo a conèixer i explicar les vies d’accés en cas que algú estiguera interessat. Aquesta activitat ha estat organitzada pel departament d’Orientació.
