Geografia i Història

L’alumnat de 3r d’ESO gaudeix del patrimoni industrial de l’Alcora

By ieslalcalaten | 14 de February de 2024 | Comments Off on L’alumnat de 3r d’ESO gaudeix del patrimoni industrial de l’Alcora

La primera setmana de febrer de 2024 l’alumnat de 3r d’ESO de l’IES l’Alcalatén va tindre l’oportunitat de conèixer els vestigis arqueològic dels primer passos de la industria ceràmica a l’Alcora. La visita va estar guiada per l’arqueòleg local Pablo Medina, al que agraïm des d’ací la seua col·laboració.

Descobrim el Castell de l’Alcalatén amb 2n d’ESO

By ieslalcalaten | 14 de February de 2024 | Comments Off on Descobrim el Castell de l’Alcalatén amb 2n d’ESO

L’alumnat de 2n de l’ESO vam poder gaudir de l’experiència d’aprendre en viu sobre el nostre passat gràcies a l’arqueòleg local Pablo Medina, al qual agraïm de tot cor la seua paciència, dedicació i saber fer.

Descobrim el nostre Patrimoni

By SOFIA, CASTAÑ CENTELLES | 22 de December de 2023 | Comments Off on Descobrim el nostre Patrimoni

L’alumnat de 1r de l’ESO va descobrir el patrimoni iber i romà de L’Alcora de la mà de Pablo Medina, l’arqueòleg que ens va endinsar en el món de fa 2000 anys.

Els alumnes de 2n d’ESO van al Castell de l’Alcalatén

By ieslalcalaten | 24 de April de 2023 | Comments Off on Els alumnes de 2n d’ESO van al Castell de l’Alcalatén

Pati Lúdic de jocs tradicionals

By SOFIA, CASTAÑ CENTELLES | 11 de April de 2023 | Comments Off on Pati Lúdic de jocs tradicionals

L’últim dia abans de les vacances de Pasqua el Dep. d’Història ha preparat un pati lúdic de jocs tradicionals.

DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

By MARIA DOLORES, GIL GONZALEZ | 17 de March de 2021 | Comments Off on DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

El passat dia 5 de març van celebrar al nostre centre el Dia Internacional de la Dona, ja que el dia 8 no era lectiu. El dia va estar amenitzat per música feta i cantada per dones. L’alumnat de Batxillerat ens van sorprendre amb la caracterització d’icones femenines com Frida Kahlo, Malala, Marie Curie… … Read more