DEPARTAMENT D'IMATGE PERSONAL

Benvingudes i benvinguts a la secció del departament d'Imatge Personal de l'IES l'Alcalatén de l'Alcora.

Novetats

Portes obertes FPB Imatge Personal

6 de February de 2024 | Comments Off on Portes obertes FPB Imatge Personal

ata i hora: 9 Maig a les 13h. Entreu per veure el vídeo promocional del cicle formatiu de grau bàsic.

Taller de maquillatge

18 de December de 2023 | Comments Off on Taller de maquillatge

Les alumnes de 2n d’FPB d’Imatge Personal de l’IES l’Alcalatén han realitzat un taller de maquillatge als alumnes d’infantil (5 anys) del col·legi Puértolas Pardo.

Dia Internacional dels drets de la infància i adolescència

17 de November de 2023 | Comments Off on Dia Internacional dels drets de la infància i adolescència

Hui, l’alumnat de l’aula oberta i de 2n de Formació Professional Bàsica de Perruqueria i Estètica han participat en els tallers organitzats per Serveis Socials Municipals per a reivindicar els drets dels infants i adolescents. Han realitzat un taller de maquillatge que ha sigut tot un èxit!

Dia de la Dona a L’Alcalatén

8 de March de 2023 | Comments Off on Dia de la Dona a L’Alcalatén

Llibertat, oportunitat, igualtat, drets, equitat, femenisme, respecte, moviment, empoderació, DONES.

Arriba el Nadal

16 de December de 2022 | Comments Off on Arriba el Nadal

L’alumnat de FPB de Perruqueria i Estètica han treballat la decoració dins del mòdul Preparació de l’Entorn i el Nadal ha arribat a l’aula Taller. Bones Festes a tot@s!!!