El departament d’anglés ha celebrat el concurs Spelling Bee amb l’alumnat de 1r d’ESO.
Ha estat una jornada dinàmica on els participants han demostrat les seues habilitats de ‘spelling’ i el seu interés per la llengua anglesa.
Donem l’enhorabona a la guanyadora, Jimena Alcántara, per la seua excel·lent actuació! I també a la resta de participants! Congrats!
Animem tot l’alumnat a participar en futures edicions d’esta activitat i a continuar millorant l’anglés d’una manera divertida i motivadora.



