L’alumnat de 1r d’ESO participa en el concurs Spelling Bee

El departament d’anglés ha celebrat el concurs Spelling Bee amb l’alumnat de 1r d’ESO. 

Ha estat una jornada dinàmica on els participants han demostrat les seues habilitats de ‘spelling’ i el seu interés per la llengua anglesa.

Donem l’enhorabona a la guanyadora, Jimena Alcántara, per la seua excel·lent actuació! I també a la resta de participants! Congrats!

Animem tot l’alumnat a participar en futures edicions d’esta activitat i a continuar millorant l’anglés d’una manera divertida i motivadora.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies