L’IES l’Alcalatén va participar a la VI fira del llibre solidària de l’Alcora.

By RICARD, BELTRAN CORTES | 2 de May de 2024

El dissabte 27 d’abril el l’IES va col·laborar amb la resta de centres educatius, la biblioteca i l’Ajuntament de l’Alcora en la celebració de la sisena edició d’aquesta fira.

L’alumnat de 1r d’ESO participa al Up! STEAM 5

By ieslalcalaten | 2 de May de 2024

Ajuda’ns valorant el nostre projecte!!!

Batxillerat a L’Alcalatén

By SOFIA, CASTAÑ CENTELLES | 23 de April de 2024

El Departament d’Orientació ha preparat un PADLET informatiu per al futur alumnat de Batxillerat. Us esperem al proper curs 2024-2025!! https://padlet.com/scastanc/batxillerat-a-l-ies-l-alcalat-n-curs-2024-2025-hdmwqt1yub3wb7st

L’ESO a L’Alcalatén

By SOFIA, CASTAÑ CENTELLES | 23 de April de 2024

El Departament d’Orientació ha preparat un PADLET per a que les futures famílies obtinguen informació de la transició entre l’Educació Primària i Secundària. Us esperem al proper curs 2024-2025!! https://padlet.com/scastanc/benvinguts-i-benvingudes-a-l-ies-l-alcalat-n-curs-2024-2025-b9nssmezcu2v0p82

Vigilants del sòl

By JULIA REYES BENITEZ | 3 de April de 2024

L’alumnat de 4t ESO de l’assignatura de Taller d’Aprofundiment de Biologia i Geologia ha dut a terme una activitat per avaluar l’estat de salut del sòl. L’hem realitzat al Parc del Montlleó mitjançant uns indicadors establerts en un protocol elaborat pel Centre d’Investigació i Tecnologia Agroalimentària d’Aragó (CITA) i la Fundació Ibercivis dins d’un projecte … Read more

Reconeixement per la inclusió

By SOFIA, CASTAÑ CENTELLES | 27 de March de 2024

Hui l’Aula Oberta ha otorgat el reconeixement a l’alumnat del centre més inclusiu. Enhorabona als premiats. Bones pasqües!!

Visita a l’ESCAL amb l’alumnat de 4t ESO

By SOFIA, CASTAÑ CENTELLES | 21 de March de 2024

Aquest dijous l’alumnat de 4t d’ESO ha visitat les instal.lacions de l’Escola Superior de Ceràmica de l’Alcora de primera mà.

Xerrada sobre les Xarxes Socials

By SOFIA, CASTAÑ CENTELLES | 21 de March de 2024

Hui l’alumnat de 2n ESO ha participat a la Xerrada sobre les Xarxes Socials per a potenciar el bon ús de la tecnologia. Gràcies a l’Agent de la Policia Local Javier Portal per la seua implicació.

Xerrada de Diversitat Sexual, Gènere i Familiar

By SOFIA, CASTAÑ CENTELLES | 11 de March de 2024

L’alumnat de 3r d’ESO i FPB han participat en la xerrada sobre diversitat sexual, de gènere i familiars impartida per Amada de CCOO. Moltes gràcies per col·laborar amb nosaltres a fomentar el respecte per la diversitat.

VII jornades Orienta’t

By SOFIA, CASTAÑ CENTELLES | 8 de March de 2024

Un curs més hem organitzat el Departament d’Orientació i la Direcció la VII Jornades Orienta’t per a l’alumnat de 2n Batxillerat. Aquest any ens han parlat 2 dones, Pilar Martínez (Enginyera Química) i Mari Carmen Roca (Treballadora Social) explicant les seues experiències. Moltes gràcies per participar.