Reunió de tutors amb pares. Documentació

Els informem que el proper dimecres dia 7 d’OCTUBRE de 2020 es durà a terme la reunió amb els tutors del seus fills/es.

Volem recordar-los que, per motius de seguretat, només un dels dos progenitors podrà assistir a la reunió. En cas de necessitar vindre els dos, contacten prèviament amb el tutor/a del seu fill/a.

Molt important: amb la finalitat de no concentrar molta gent, cada tutor farà la mateixa reunió dues vegades el mateix dia: la primera a les 16,30h. i la segona a les 17,30h. S’ha dividit alfabèticament cada meitat de la classe, per tant, consulten en la circular que portarà a casa el seu fill/a a quina hora se li ha assignat que deu vindre a la reunió.

Igualment, per a evitar aglomeracions, enguany l’entrada es farà per la porta gran del pati (Av. Corts Valencianes) i l’eixida per davant de Consergeria (c/ Eduard Soler i Estruch). Hauran d’esperar en el pati a que el tutor/a del seu grup el cride per a pujar acompanyats:

En els enllaços següents teniu documentació important que es comentarà a la reunió.

Avís familiars

Normes de l’alumnat