Protocol de seguiment de vagues

Recordeu que segons el Relament de Regim Intern:

4.8. Normes d’actuació en casos de vaga d’alumnes.

La no assistència de l’alumnat està regulada pel Decret 39/2008.

a) Davant d’una convocatòria de vaga d’estudiantat, els representants escollits per nivell dels grups presentaran al/a la Cap d’Estudis, amb cinc dies d’antelació, la convocatòria de la vaga, un llistat d’un mínim de 20 persones participants per nivell educatiu, i les respectives autoritzacions. Tota la informació relativa a la vaga es troba allotjada a la web del centre.

b) L’alumnat de 1r i 2n ESO no pot fer vaga (per llei).

c) En les vagues parcials de primeres hores, l’alumnat que participe en la vaga, s’incorporarà al centre al termini d’ella. En les vagues parcials d’últimes hores, el pare/mare/tutor/-a haurà de vindre a recollir el fill/a.

d) L’alumnat que tinga un examen el dia de la vaga i no assistisca, no tindrà dret a fer-lo un altre dia per aquest motiu. No es pot vindre al centre únicament a l’hora de l’examen i marxar la resta de la jornada lectiva.

e) Els dies de vaga d’alumnes, el centre romandrà obert durant tot l’horari lectiu i es portaran a terme les activitats programades.

Document a reomplir per pares/mares/tutors/tutores per autoritzar la no assistencia a classe dels seus fills/filles.