Enhorabona, Dídac!

Quina alegria més gran! El nostre ex-alumne Didac García, format al nostre club de voleibol des dels 8 anys i que enguany va ser premiat en la Gala de l’ Esport per l’Arenas de Gandia, ha entrat en la selecció de jugadors infantils que prepararan el CESSA 2025 ( Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques) Enhorabona!!

Estem molt molt orgullosos i contents!

Jornada de voleibol aleví masculí

El nostre centre tornarà a ser seu d’una jornada autonòmica de voleibol aleví masculí.
Els equips de Catarroja, Leleman València i Mediterráneo de Castelló competiran des des les 9.00 del dissabte 18 al gimnàs del centre.

Una vegada més el nostre centre és promotor de l’esport base de la Comunitat Valenciana sota la marca Arenas de Gandía.

Dissabte de voleibol al Joan XXIII

El voleibol omplirà el pati del Joan XXIII per a iniciar el 2025 de forma esportiva.

Dos partits federats contra el Reial de Gandia , en el que les cadetes lluiten per entrar en els encreuaments previs a la final autonòmica de la categoria .

A més, tres partits escolars dels benjamins, alevins femenins i masculins, dins de la competició dels jocs escolars de Gandia.

Un matí ple de voleibol des de les 9.00 fins a més enllà de les 13.00 hores.

I per si no fora prou, les alevins simultaniejaran la competició escolar amb la cinquena jornada autonòmica del seu grup que es disputarà també dissabte al Reial de Gandia.

Joan XXIII és esport, Joan XXIII és voleibol.

Copa d’Espanya de Voleibol

El Joan XXIII participa per quarta vegada a la copa d’Espanya de Voleibol.

Nova presència del nostre centre a la Copa Espanya de voleibol. Aquest any, l’Arenas de Gandia va estar present a la Copa Cadet que es va disputar a Almería del 27 al 30 de Gener. A nivell esportiu les xiques van mostrar un gran nivell aconseguint guanyar el primer partit al CV Barça o en l’últim al CV Benidorm. Al mig d’aquests quatre dies, victòries i derrotes contra equips com : Las Rozas, Gojar Almeria o Alcañiz. Novament el nostre centre és protagonista enfront dels millors clubs del panorama nacional i ja són quatre edicions!!!

Arenas de Gandia a la Copa d’Espanya de Voleibol


Un any més i ja van quatre, el Club Voleibol Arenas de Gandia participarà en la Copa d’Espanya de voleibol. En esta ocasió, el club del Grau ha tornat a seleccionar a l’equip cadet per a disputar esta competició que ompli el nadal de voleibol amb més de 700 equips inscrits en les seus de Guadalajara, Valladolid i Almeria, esta última on jugarà l’entitat grauera.

Per accedir a la notícia completa, fes clic ACÍ.

El Joan XXIII sempre amb l’esport!

Des del CEIP Joan XXIII donem l’enhorabona a la nostra alumna Vanessa Gagiu Balanica (5é EP) per la seua nominació en la 46 Gala de l’Esport de Gandia i al nostre alumne Galass Loum Amrouche (6é EP) per formar part de la Selecció Valenciana de futbol.
Al mateix temps felicitem als nostres exalumnes Inés González Sánchez, Tobías Agustín Valente i Dídac García Blanco que també han sigut nominats en aquesta gala.
Per a nosaltres sou un exemple a seguir. Enhorabona pel vostre esforç i els vostres èxits!

Eixida a la Via Verda del 3r cicle

Els alumnes de 3r cicle exploren la Via Verda entre l’Orxa i Villalonga en una jornada d’aprenentatge interdisciplinari.

L’alumnat de 3r cicle del nostre centre ha gaudit d’una emocionant excursió per la Via Verda entre l’Orxa i Villalonga. Aquesta activitat no només ha oferit una oportunitat per connectar amb la natura, sinó que també ha permés treballar objectius de diverses assignatures

La jornada ha començat a primera hora amb una ruta guiada pel traçat de l’antiga línia de tren, ara reconvertida en un espai natural i cultural d’alt valor. Al llarg del recorregut, els alumnes han aprés sobre la flora, la fauna i els elements històrics de la zona, assolint continguts de coneixement del medi en un entorn pràctic i real.

Per complementar aquesta experiència, s’han desenvolupat activitats relacionades amb les matemàtiques, com càlculs de distàncies recorregudes, estimacions de temps i velocitat i la mesura d’elements del paisatge.


Les excursions serveixen per demostrar com l’aprenentatge interdisciplinari pot enriquir-se fora de l’aula. Aquesta iniciativa reafirma el nostre compromís amb una educació activa, arrelada al territori i compromesa amb el desenvolupament integral de l’alumnat.

Fes clic a l’enllaç o la imatge per accedir a les fotografies.

Anar al Sway

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies