Visita al Circuit Ricardo Tormo

Gràcies al 4t premi de les Falles Escolars de Gandia otorgat per @mollmotors l’alumnat del 3r cicle del CEIP Joan XXIII ha pogut viure una experiència inoblidable.
Hem gaudit d’una jornada en el Circuit Ricardo Tormo i en la seua escola de seguretat vial on s’ha sensibilitzat l’alumnat sobre la importància de la prevenció i la necessitat d’una mobilitat segura.
Agrair moltíssim aquest premi a @mollmotors!

Gracias al 4.º premio de las Fallas Escolares de Gandia otorgado por @mollmotors el alumnado del 3r ciclo del CEIP Juan XXIII ha podido vivir una experiencia inolvidable.
Hemos disfrutado de una jornada en el Circuito Ricardo Tormo y en su escuela de seguridad vial donde se ha sensibilizado al alumnado sobre la importancia de la prevención y la necesidad de una movilidad segura.
Agradecer muchísimo este premio a @mollmotors!

Fes clic a la foto per veure més imatges de la visita. 👇🏽

Visita al Circuit Ricardo Tormo