Data i horaris vacunació segona dosi.

CEIP JOAN XXIII INFORMA:
Dijous 10 de febrer a les 11:30h vindran al centre a vacunar l’alumnat de 4t, 5é i 6é de Primària (Segona dosi o primera segons corresponga) i l’alumnat d’Infantil 5 anys, primer, segon i tercer de Primària (primera dosi que no es va ficar anteriorment).
Vacunaran al gimnàs i els familiars o acompanyants en qui es delegue (1 per alumne/a) entraran per la porta del C/Llavador (pati de Primària). El familiar i/o acompanyant només podrà estar amb l’alumnat en el moment de la vacunació.
Una vegada vacunats l’alumnat haurà d’esperar uns minunts a les cadires del gimnàs per si tenen alguna reacció.
Recordem que cap alumne/a podrà ser vacunat sense l’acompanyament d’un progenitor o persona autoritzada.
El/La familiar i/o acompanyant per alumne/a, que vinga a la vacunació de l’alumnat, haurà d’acudir al centre en els horaris establerts a continuació:

• Familiar alumne/a de 6é de Primària: 11:30h.
  • Familiar alumne/a de 5é Primària: 12:00h.
  • Familiar alumne/a de 4t de Primària: 12:30h.
  • Familiar alumne/a Infantil 5 anys, 1r, 2n i 3r de Primària primera dosi: 13:00h.

Demà dimarts els vostres fills/es portaran un full d’autorització per al dia de la vacunació que s’haurà de presentar conjuntament amb fotocòpia dels DNI o NIE (sempre que vinga una persona a la qual es delegue que no siga ni pare ni mare de l’alumnat). El full és el que adjuntem a continuació.
Gràcies a totes i tots per la vostra col·laboració.
😉🙋🏻‍♂️👍🏻

Delegacio-dels-representants-legals-durant-la-vacunacio_07.02.2022_VAL-1