Diari de viatje a Guénange – DEPARTAMENTS DE FRANCÉS i ANGLÉS

Al febrer, les professores Alejandra Martínez i Sandra Bacaicoa van viatjar a França per a realitzar la seua estada Erasmus+ cofinançada per la Unió Europea. Durant el seu viatge, van destacar el bon acolliment rebut en el CollègeRené Cassin i sobretot el suport mostrat per la seua comunitat educativa cap a aquest projecte de col·laboració.

Sense lloc a dubte, les renovades instal·lacions d’aquesta escola (CDI, hibernadero, taller de jardineria, cuines, bugaderia, restaurant…) permeten desenvolupar un projecte de formació a llarg termini, així com millorar les habilitats interpersonals i autonomia personal de tot l’alumnat de manera inclusiva.

Clar que, els beneficis del plurilingüisme són infinits. Gràcies a les diverses llengües estrangeres impartides en el centre que han visitat (anglés, alemany i italià), han observat classes d’idiomes i cultura europea que ofereixen eixa perspectiva integradora i multicultural tan vinculada al programa Erasmus+.

Ací us deixem un enllaç directe del René  Cassin:

Erasmus+ Team

IES Victoria Kent