ESCOLA DE FAMÍLIES

Des de la Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives (UPCCA) de l’Ajuntament d’Elx s’informa de les activitats de l’Escola de Famílies “Com fer un bon ús de les tecnologies en xiquets i xiquetes de 6 a 12 anys” a càrrec d’Álvaro García del Castell López (Doctor en Psicologia en la UMH). Està dirigit tant a famílies com a població en general interessada en la temàtica. Es realitzarà en el CENTRE DE CONGRESSOS CIUTAT D’ELX i tindrà una duració de 6 hores que es dividiran en dues sessions: 14 i 15 de juny de 16:00h a 19:00h; o 22 i 23 de juny de 9:30h a 12:30h (a triar una d’elles).

Us adjuntem carta d’informació sobre aquest taller per part del regidor d’Igualtat, Drets Socials i Polítiques Inclusives, Mariano Valera, en la qual se us explica més detalladament l’activitat i manera d’inscripció.