Dia de la Pau

El passat 30 de gener vàrem celebrar el dia de la Pau, amb la participació de tot l’alumnat del centre.

Realment va ser una celebració molt emotiva i sincera en la qual totes i tots vàrem expressar el desig comú de que la Pau al món siga una realitat.

Entre les diferents activitats realitzades destacarem, la confecció de banderins individualitzats de tots i totes les alumnes, amb les seues manetes estampades amb pintura blanca, simbolitzant la necessitat d’una Pau real i duradera. També es va realitzar una performance al pati on no varen faltar els balls, les cançons, la companyonia i finalment l’alumnat de sisè va reiterar la importància de la pau mitjançant la lectura d’un manifest comú en favor de la Pau.