Projectes

Escacs

Aquest projecte s’inicia a l’escola Isabel la Católica el curs 22/23 seguint les directius de la LOMLOE. Els escacs a l’àmbit educatiu tenen molts aspectes positius: desenvolupament de les estructures cognitives, el raonament i el pensament logicomatemàtic, les habilitats lingüístiques i els hàbits de conducta. En aquest curs, està treballant-se a 1r 3r i 5é.

Hort escolar

Aprendre observant, experimentant i disfrutant dels resultats és el que ens permet el projecte de l’hort escolar. Aquest és un projecte en marxa al centre, des de fa molts anys, amb el que els xiquets més menuts s’aproximen a la ciència i les plantes.

50 x 50

Aquest és un projecte que s’inicia el curs 22/23, dirigit a tot l’alumnat però obert va a tota la ciutadania. El seu objectiu és conscienciar a l’alumnat, docents i famílies de l’importància de l’estalvi energètic i com dur-lo a terme en el dia a dia. Este projecte el realitza aeioluz amb el suport de la Diputació de València, àrea de Medi Ambient.

PIIE Millorant l’espai a l’aula d’infantil

Millorant l’espai a l’aula d’infantil és un projecte que s’ha dut a terme els cursos 20/21 i 21/22 dins del marc de projectes d’investigació i innovació educativa. El projecte va rebre una dotació econòmica que va permetre millorar el mobiliari de les aules d’infantil.

Musiescola

MUSIESCOLA és una trobada musical i artística on participa alumnat i professorat d’Educació Primària provinents de centres de quasi totes les comarques valencianes. Es tracta d’una experiència educativa i artísticomusical que naix de la iniciativa del professorat de música, que amb il·lusió i entusiasme, dediquen tots els seus esforços per a dur a terme un projecte de convivència musical escolar. Es concreta en diverses trobades d’alumnat d’educació primària, on tot allò relacionat amb la música té cabuda dalt i baix de l’escenari.

Sonógraf

Sonògraf s’adreça a centres d’educació primària de la Comunitat Valenciana. La proposta creada per Playmodes, explora conceptes bàsics sobre acústica, música i síntesi sonora des d’una perspectiva lúdica. Partint d’un aprenentatge intuïtiu de la música i la traducció del gest gràfic com a font sonora, es planteja familiaritzar-se amb les tecnologies digitals com a eina per a la composició musical, acústica o electrònica.
‘Sonògraf’ es compon d’un conjunt de materials, activitats i recursos per aprendre música des d’una òptica original, lúdica i contemporània.

iMou-te

Aquest projecte consisteix en una formació per al desenvolupament professional docent a través d’estades formatives, amb la finalitat de proporcionar als docents, en les respectives etapes, àrees, matèries i mòduls de la seua pràctica professional, l’aprenentatge i/o actualització de coneixements científics i pedagògics, així com l’adquisició d’habilitats metodològiques i el maneig i utilització didàctica de recursos que els centres educatius estan desenvolupant, a través de l’observació.