Informació del centre

Història i característiques del centre

El CEIP Isabel la Catòlica és una escola pública dEducació Infantil i Primària. Està ubicada al centre de la població de l’Olleria, un poble de la comarca de la Vall d’Albaida, a l’interior de la Comunitat Valenciana. El centre compta amb 470 alumnes distribuïts en 2 o 3 línies depenent del nivell educatiu, amb una ràtio mitjana de 25 alumnes per classe.

La nostra escola aspira a ser una escola arrelada al medi, oberta i comunicativa, integradora, innovadora i inclusiva, que impliqui tota la comunitat educativa i formi persones responsables, competents i amb esperit crític, a partir del treball en equip i la consecució de ‘ una educació de qualitat que vetlli per una millora contínua”.

Instal·lacions

El centre es va inaugurar el curs 2003-04. Compta amb aula de música, laboratori, sala de laboratori d’idiomes, biblioteca, sala de reprografia-material, aula d’informàtica, aula de religió, pavelló esportiu, aula de PT, Aula d’A i L. A més cada equip docent compta amb una sala de reunions de cicle

Les aules ordinàries estan dotades de pissarra digital, projector, altaveu i ordinador o pantalla tàctil. Totes les aules tenen connexió a internet per wifi i per cable per al seu equip.

Instal·lacions

El col·legi Isabel la Catòlica podria dividir-se en cinc blocs:

• Un espai (pati) d’entrada, menjador
  • Casa del conserge
  • Edifici central
  • Un pati entre l’edifici central i el pavelló
  • Pavelló esportiu

Objectius del centre

• Desenvolupar els programes necessaris per a una bona organització pedagògica del centre.
  • Educar en el respecte de la pluralitat lingüística i cultural d’Espanya i especialment al nostre entorn sociolingüístic. A més, se’ls ensenyarà a tenir opinions pròpies, a saber escoltar i dialogar i a respectar les diferències individuals.
  • Motivar l’alumnat per aprendre.
  • Dominar les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana a l’acabament de Primària i la introducció d’una tercera llengua així com de la resta de continguts establerts al currículum d’Infantil i Primària.
  • Educar en el respecte dels drets i llibertats fonamentals.
  • Garantir la formació integral de l’alumnat com a persones responsables, crítiques, actives, participatives, creatives, solidàries, pacifistes i respectuoses amb el medi ambient.
  • Afavorir una actitud positiva per tal d’evitar qualsevol discriminació per raó de sexe, raça i/o religió així com de qualsevol altre tipus de prejudici social.
  • Dintre del nivell II de la Xarxa de Centres de Qualitat, implantar els plans de millora.
  • La missió del nostre centre es formar i desenvolupar la personalitat dels nostres alumnes, mitjançant una educació integral, involucrant a les famílies i a la societat en la que estem immersos.
  • La visió: El nostre centre pretén ser el referent socio-cultural de l’entorn més pròxim i formar als nostres alumnes en el respecte i la responsabilitat individual i social. Per aconseguir-ho ens recolzem en els valors de la responsabilitat, la integració, la tolerància, el respecte i la solidaritat.

NOF

En aquest document pots veure els drets i deures de l’alumnat