Taller de Cabullería o Cordam

El passat 26 de març dintre de la setmana cultural, l’alumnat va gaudir d’una interessant sessió de cordam o cabullería a càrrec de Víctor Sánchez Sanz, professor d’Educació Física, natural de L’Olleria i que imparteix aquesta disciplina a la Universitat de València.

Però què és la cabulleria o cordam?

El cordam en valencià o cabullería en castellà és la disciplina o saber que estudia l’art de fer nusos o nucs, les seues classes i les seues diferents aplicacions. El terme prové de la paraula ‘cabuya’, un material molt usat en el passat per a la confecció de cordes.

Actualment aquestes estratègies s’utilitzen molt en les activitats naútiques, en les activitats de multi-aventura i en activitats en el medi natural com són l’escalada o el ràpel.

A continuació vos mostrem algunes de les experiències realitzades a l’escola de la mà de Víctor Sánchez.