Dia de la dona

Aquest any, per a celebrar el “Dia de la Dona” hem comptat amb la important presència de dues dones destacades en el seu àmbit, es tracta de dos esportistes de conegut prestigi que han participat en diverses activitats amb l’alumnat del centre.

En primer lloc al destacar la participació de “Cuca Fandós” exfutbolista i ara entrenadora. Cuca va ser la segona valenciana a vestir la samarreta de la Selecció Espanyola i té una àmplia experiència en diferents clubs i equips de la lliga espanyola. Va estar entrevistada per l’alumnat, va participar en diversos jocs i la jornada va a acabar amb la celebració d’un torneig de futbet mixte en el pati de l’escola.

En segon lloc cal destacar també la participació d’Anna Gómez, tota una llegenda del bàsquet, ja que és la jugadora amb més partits en la història del València Basket i també jugadora de la sel·lecció espanyola.

En aquest cas l’activitat es va realitzar al poliesportiu de L’Olleria i l’activitat també va ser mot emocionant i entretinguda. Amb entrevistes, signatura d’autògrafs, i ….

I finalment, com no va arribar l’hora de jugar i participar. Tots els xiquets i xiquetes varen poder gaudir del bàsquet disputant un campionat de basquet en equips de 3. A continuació podeu veure imatges de tots i totes els esportistes de la nostra escola. Algunes en les pistes poliesportives….

I altres equips dintre del pavelló esportiu…

Sens dubte un èxit de participació que ens va permetre celebrar el “Dia de la Dona” i la igualtat entre tots i totes. Esperem repetir esta gratificant experiència.