Menjador

El CEIP Isabel la Católica ofereix servici de menjador escolar. L’horari de menjador és des de les 14:00h fins a les 17:00h, però hi ha la possibilitat de replegar l’alumnat a les 15:30 h quan han acabat de dinar

Si desitgeu usar aquest servici podeu posar-vos en contacte amb la secretaria del centre.

L’empresa que es fa càrrec del menú el curs 23/24 AUSOLAN

Menú del mes

En aquest espai publicarem el menú del mes. L’empresa que es fa càrrec del menú el curs 23/24 AUSOLAN

Menú per emportar

Els dies que hi haja excursió l’alumnat tindrà la possibilitat de demanar un menú per a emportar. Les tutores i tutors vos informaran abans de cada excursió.

Més informació

Per a més informació, pot consultar el reglament de intern del menjador, la normativa de menjadors escolars GVA o dirigir-se a l’equip directiu.