AMPA DEL CEIP Isabel la Catòlica L’OLLERIA

Aquesta associació la integren els pares i mares de l’alumnat del col·legi, i la coordinen els membres de la seua Junta, sota el criteri i l’aprovació de la majoria, a través de reunions i assemblees.

Això ens permet realitzar activitats, llibres de lectura sempre amb l’assessorament dels mestres del col·legi.

La dinàmica del curs marca les activitats extraescolars en què participem, com ara festes de Nadal, carnestoltes, trobades, setmana cultural, final de curs…

L’existència de l’AMPA és necessària com a instrument de comunicació entre pares, alumnes i mestres. Les reunions i els consells escolars que es realitzen amb regularitat canalitzen les opinions d’uns i d’altres respecte a allò que ens preocupa a tots els implicats, i que són els xiquets i xiquetes de l’escola.

Programa d’activitats:

• Distribució de llibres de text de l’alumnat.

• Assemblees informatives a principi i final de curs.

• Participar en la Trobada d’Escoles en Valencià.

• Planificar, organitzar i ajudar econòmicament en les activitats complementàries i projectes a l’escola.

• Col·laborar en la l’organització festa de Nadal i la fi de curs.

• Organitzar xarrades per a les famílies.

• Organitzar activitats extraescolars.