17th of May, 2023

Everything is almost ready for the visit of the students of the project Dream in Green. Smart solutions for our school from the Friedrich-List-Gymnasium in Asperg, Germany from May 22nd to 25th. A week of environmental awareness with work activities on SDG 6, 7, 11, 12 and 15 with visits to Valencia (elected European Green Capital 2024), the City of Arts and Sciences, the Marjal Dels Moros and a wastewater treatment plant in urb. Monasterios. They will strengthen friendships and share unforgettable experiences.

Ya está casi todo listo para la  visita del alumnado del proyecto Dream in Green. Smart solutions for our school del centro Friedrich-List-Gymnasium de Asperg, Alemania del 22 al 25 de Mayo. Una semana  de concienciación medioambiental con actividades de trabajo sobre los ODS 6, 7, 11, 12 y 15 con visitas a Valencia (elegida capital verde europea 2024),  la ciudad de las Artes y las Ciencias,  la Marjal Dels Moros y una planta de tratamiento de aguas residuales en urb. Monasterios. Se estrecharán lazos de amistad y compartirán experiencias inolvidables.